Tuesday, October 5, 2010

Kebodohan: Google Sendiri Punya

Tadi aku bosan giler, jadi aku buat benda bodoh - Google blog sendiri.

What are the results if I search for 'blue belle boy'?

Salah satu yang keluar daripada berjuta-juta.

Yes, nursery rhyme.

I had a little boy,
And called him Blue Bell;
Gave him a little work,--
He did it very well.

I bade him go upstairs
To bring me a gold pin;
In coal scuttle fell he,
Up to his little chin.

He went to the garden
To pick a little sage;
He tumbled on his nose,
And fell into a rage.

He went to the cellar
To draw a little beer;
And quickly did return
To say there was none there


Lepas tu aku main Google Translate lak. Aku copy paste lirik ni translate Bahasa Malaysia.

Bagus siot benda alah ni, siap boleh listen-listen lagi ade suara orang cakap.

Dont cry for me Argentina : non piangere per me Argentina.

Cuba kau taip Maradona is macibai and pukimak, dan suruh Englishgirl sebut.

Ha ha ha ha ha.

Tiba-tiba aku rasa title post ni macam lucah pulak.

No comments: